بالاخره آیفون بهتراست یا اندروید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 193
:: بازدید ماه : 8881
:: بازدید سال : 22793
:: بازدید کلی : 207270

RSS

Powered By
loxblog.Com

بالاخره آیفون بهتراست یا اندروید؟
یک شنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:3 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 اندروید

می‌توان سیستم عامل را راحت تغییر داد

از آنجایی که کل سیستم عامل اندروید به صورت متن باز (Open Source) عرضه می‌شود، مردم می‌توانند کدهای سیستم عامل را تغییر داده و سیستم عامل را آنطور که دوست دارند، تغییر دهند. سپس می‌توان سیستم عامل ویرایش شده را در قالب یک ROM جدید روی تلفن نصب کرد. در حال حاضر گروه‌های مختلف برنامه‌نویسی وجود دارند که ROMهای زیبا و سفارشی را برای تلفن‌های مختلف اندرویدی عرضه می‌کنند. در برخی از نسخه‌های ویرایش شده اندروید، سرعت اجرای برنامه‌ها و برخی از مشکلات نسخه اصلی رفع شده است.


یكی به نفع اندروید

برای اندروید کیبردهای بی‌نظیری مانند Swiftkey تا Swype وجود دارد. SwiftKey، عبارت در حال تایپ را براساس متونی که پیش‌تر در SMS، Email و... استفاده کرده‌اید، پیش‌بینی کرده و به شما پیشنهاد می‌دهد. البته برای آیفون نیز کیبردهای ثانویه وجود دارد اما این کیبردها معمولا به صورت یک نرم‌افزار جداگانه کار می‌کنند و بعضا برای واردکردن متن مجبورید پس از تایپ‌کردن عبارت مورد نظر، آن را کپی كرده و در جایی که به آن نیاز دارید، منتقل کنید.

نصب ساده  نرم‌افزارهای مختلف 

نصب نرم‌افزار از طریق App Store اپل یا Cydia اصلا راحت نیست. دانلود و نصب نرم‌افزار در گوشی‌های جیلبرک شده تقریبا مشکل است. در آیفون‌های معمولی نیز وقتی نرم‌افزار دانلود می‌شود، نمی‌توانید آن را برای ابزار دیگری ارسال کنید اما با وجود نسخه جدید اندروید مارکت و مارکت‌های دیگر، دانلود و نصب نرم‌افزار در آن  بسیار ساده شده است. با فشار یک دکمه می‌توانید نرم‌افزار مورد نظر خود را دریافت و نصب کنید. نرم‌افزارهای اندروید را از طریق Wi-Fi یا Bluetooth نیز می‌توانید دریافت و نصب کنید.

همه‌چیز را با کامپیوتر کنترل کنید

نرم‌افزارهای مختلفی برای اندروید وجود دارد که امکان کنترل تلفن از طریق کامپیوتر را ممکن می‌سازد. از طریق این نرم‌افزارها می‌توانید پیام کوتاه ارسال کنید، کانتکت‌های خود را مرتب کنید، موزیک یا ویدئو پخش کنید و به دیگر امکانات تلفن خود دسترسی داشته باشید. تلفن‌های سامسونگ به صورت پیش‌فرض نرم‌افزار Kies air را برای این کار دارند اما نرم‌افزار مجانی AirDroid نیز برای این کار وجود دارد. در آیفون نیز می‌توان از طریق VNC به آیفون وصل شد اما این روش به هیچ‌وجه به‌خوبی نرم‌افزارهای نام برده شده در اندروید عمل نمی‌کند.



آیفون

همه کارها فقط با یک دکمه

رابط کاربری IOS همیشه ثابت کرده است، شما برای انجام همه کارهای خود تنها به یک دکمه نیاز دارید! اما گوشی‌های اندرویدی هنوز هم کلیدهای اضافه برای رفع نیازهای کاربران دارد! مانند کلیدهای بازگشت یا تنظیمات. کدامیک را بیشتر دوست دارید؟

نرم‌افزارهای جدید، اول برای آیفون هستند

مسلما نرم‌افزارهای مبتنی بر اندروید سن کمتری نسبت به آیفون  و App Store دارند چون بیشتر برنامه‌نویسان مایل هستند تا در درجه اول برای برنامه‌نویسی در IOS فعالیت کنند و سپس روی برنامه‌های اندروید کار کنند. درواقع در حال حاضر اولین تاس‌ها به نفع IOS می‌چرخند تا بهترین برنامه‌ها ساخته شوند.

دیگر اطلاعات‌تان از دست نمی‌رود

شما می‌توانید دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک زمانی که در شب دستگاه شما به شارژر متصل می‌شود، عملیات بک‌آپ آن آغاز شود. این به آن معناست که شماره‌های تلفن، برنامه‌ها، عکس‌ها و... به اکانت شما منتقل می‌شود. با این کار زمانی که دستگاه خود را ریست می‌کنید با استفاده از اپل آی دی خود به این سرویس متصل می‌شوید و همه‌چیز به دستگاه شما منتقل می‌شود.

یك امتیاز مهم 

روی آیفون همه‌چیز به‌خوبی کار می‌کند. نیازی به آگاهی از تکنولوژی روز برای استفاده از آن نیست. در صورتی که این اطلاعات را داشته باشید که چه بهتر، در این وضعیت تجربه بهتری از کارکردن با آن خواهید داشت. اندروید هنوز به اندازه آیفون جانیفتاده و در صورتی که درباره آن اطلاعات زیادی ندارید، بهتر است گوشی آیفون‌تان را نگه دارید.


گل به خودی آیفون 

تحقیقات نشان داده‌اند، سیستم عاملی که بیشترین میزان هنگ‌کردن در بین همه نسخه‌های سیستم‌عامل‌های iOS و Android را دارد، نسخه 5 سیستم عامل iOS است. البته این به این معنی نیست که iOS به طور کل بیشتر از اندروید، هنگ می‌کند اما می‌توان گفت نسخه‌های جدید iOS بیشتر دچار حمله می‌شود، یکی از عوامل مهم توقف سیستم عامل iOS حین اجرای برنامه، این است که کاربران iOS برنامه و Appهای خود را آپدیت نمی‌کنند و گاهی برنامه‌های قدیمی، خود باعث ایجاد مشکل در سیستم عامل می‌شود. در حالی که کاربران اندروید می‌توانند از ویژگی  Auto Update برنامه‌هایشان استفاده کرده و بدون نیاز به آپدیت دستی، آنها را به روز کنند.





:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: